UA-127104864-1
TRAVEL

WEEKEND GETAWAY- LAKE GEORGE

By June 19, 2019 2 Comments

Lake George on imekaunis paik ümbritsetud mägede ja ilusa loodusega, New York’i osariigis. Meist asub see umbes nelja tunni kaugusel. Esimese asjana autost välja astudes panin tähele täielikku vaikust ning värsket ja puhast õhku. Kui mõnus! Tihtipeale kui me vajame väikest puhkust siis oleme sõitnud osariigi põhja ossa metsade vahele akusid laadima, kuid tavaliselt me üle kahe tunni väga sõita ei taha. Kuna meil aga oli tutvuste kaudu võimalik rentida üks väga armas järveäärne majake, siis olime nõus seekord ka üle nelja tunni sõitma. Ja see oli seda väärt!

// Lake George is such a nice place, surrounded with mountains and beautiful nature! It’s in Upstate New York, about a four hour drive away from us. First thing when I got out of the car I noticed how quiet it is and how fresh and clean the air is. Whenever we feel like we need a little reset we usually go to Upstate New York, but we prefer not to drive more than 2 hours. This time though, we had a chance to rent a nice lake house from one of our friends, so we didn’t mind the drive. And it was worth it!

Üks mega asi meie reisi jooksul oli see, et saime hommikuti kõik koos magada nii kaua kui tahtsime! Kuna Sophia oli meiega samas voodis siis emme kaisus on tal ikka ju kõige parem uni, seega pigem olime meie Mikuga enne teda üleval 😀

// One thing we definitely enjoyed was being able to sleep in and stay in bed as long as we wanted to. Since Sophia was sleeping with us, she had a very deep sleep so it was rather me and Mikk who got up first, not her 😀

Kohalike poolt soovitati meil sõita meie ööbimispaigast veidi eemale ühte kohta nimega Sagamore Hotel, kus kas lõuna või õhtusöök teha. Hakkasime siis sõitma ja kui lähenesime hotelli territooriumile hakkasin vaatama, et kuhu me sattunud oleme! Kui muidu tundus, et oleme täitsa teises maailmas ja üsna vaeses metsa külakeses siis järsku viis tee meid hoopis väga suursugusesse hotelli. Mainin ka ära, et seal soovitaksin ma ööbida kui ei ole soovi olla täitsa eraldatuna kusagil metsamajakeses, vaid sobib rohkem hotelli atmosfäär. Siis on see koht mega. Meie aga läksime sinna, et väike lõuna teha. Tegu oli Itaalia restoraniga ning istudes seal mägede vahel, vaatega järvele, tekkis korra tunne nagu oleksimegi Itaaliasse sattunud 🙂 See oli kindlasti üks väga meeldejääv käik! Ilmselt ka sellepärast, et see oli mitte ette planeeritud ja küllaltki üllatav. Õnneks oli ka ilm mõnusalt soe kuid pilves. Kuumaga seal väliterrassil ei oleks vist väga kannatanud istuda.

// Our local friends recommended us to visit the Sagamore hotel for lunch. It was couple of miles away from where we stayed. Once we got there, I have to say, we were pretty surprised. So far we were basically in the middle of nowhere and then all of a sudden we found ourselves in a super nice and fancy hotel. Just so you know, I really recommend staying there if a hotel atmosphere is what you’re looking for instead of a lot of privacy that you can get when renting a cozy cabin in the woods for example. We went there just for lunch. It was an Italian restaurant and being surrounded by the mountains with a lake view, for a second it actually felt like we were in Italy 🙂 So going there definitely was one of the highlights of our trips, especially because it was something we didn’t plan ahead and it for sure was a nice surprise. Fortunately the weather was warm enough but cloudy, cause I feel like with a lot of sun it wouldn’t have been very convenient to stay on that patio.

Meie tuttav, kelle kaudu me enda järvemajakest rentisime on suur paddle‘i (platvorm tennis) fänn ja samuti ka kunagine mängija. (Igaksjuhuks mainin ära, et USA paddle ja Euroopa paddle on kaks erinevat mängu). Ühtlasi on tema sinna külakesse lasknud ehitada kaks paddle‘i väljakut, mis on ikka väga äge! Üks õhtu me siis seal koos kohalikega ka mängisime ja mina isiklikult tegin näiteks enda elu esimese mängu. Me oleme Mikuga trenne teinud ja tehnikat harjutanud aga päriselt mänginud pole ma kunagi. Kõik mängud ja ka setid ma küll kaotasin, aga sellest oli mul suhteliselt ükskõik sest olin igati rahul ja õnnelik, et sain mängida! 😀

// Our friend who hooked us up with the lake house is a huge fan of paddle and a former player as well. And she actually got 2 paddle courts built in this town, which is pretty awesome! So one night we played with the locals and I actually played my very first paddle match. We have trained with Mikk and practiced the technique but I’ve never actually played a match. I did loose all the matches and sets but couldn’t care less cause I was just so happy I got to play 😀

Mulle lihtsalt nii meeldib vahepeal linnast välja sõita! Me tegime seda Mikuga korduvalt ka eelnevad suved ning nüüd on meil Sophia ka kambas, mis teeb meie väljasõidud veelgi toredamaks 🙂 Mikk on meil loomulikult mega tubli aga kahjuks ei ole meil eriti aega, mida saaksime kolmekesi (rääkimata kahekesi) koos veeta, kuna tööl käib ta 6 päeva nädalas ja seitsmes vaba päev läheb alati igasuguste muude olmeasjade ajamisele. Seega, ei ole midagi mis teeks mind õnnelikumaks kui veeta terve päev või mitu, hommikust õhtuni koos nende kahega! Muide, enamik ajast oli meil seal no service ning wifi ühendust saime vaid enda magamistoas. See oli meie mõlema jaoks üsnagi võõras aga tegelikult päris äge vaheldus. Mitte levis olemine tuleks ilmselt meile kõigile aeg-ajalt kasuks!

Kui sa oled käinud Upstate New Yorkis puhkamas või kusagil mujal New York’i lähistel siis anna sellest meile teada, me otsime alati uusi ilusaid kohti mida külastada!

// I just love to take the time and leave the city for couple of days! That’s what we’ve been doing a lot with Mikk in the past and now we have Sophia too, which makes it even more fun! Mikk is super hard-working and I love that about him but it also means we have no time to spend together just the three of us (not to mention the two of us). He works 6 days a week and the 7th day that theoretically is off, always goes to dealing with some non-work-related stuff that has to be done. So, there is nothing that makes me happier than spending a whole day or more with those two! And by the way, it was mostly no service over there and we were connected to a wifi only at our bedroom, which was kind of strange for both of us but also pretty cool! No service is something we might all need more time to time!

Have you been to Lake George? What are the other places in Upstate New York that you would recommend us visiting?