UA-127104864-1
TRAVEL

GREECE

By December 3, 2018 2 Comments

Plaanisime pikka aega teha reisi kusagile Euroopasse ning minu üheks sooviks oli alati olnud külastada Kreekat. Kuna Mikul on kõige kiirem hooaeg tööl just suvi ning olime parasjagu lapseootel siis otsustasime veeta enda babymoon’i (ei teagi mis see eestikeelne tõlge võiks olla) Kreeta saarel, mereäärses kõik-hinnas hotellis, lihtsalt puhates ning viimast reisi kahekesi nautides.

// We were thinking about visiting Europe for a while and one of my dream destinations has always been Greece. Since summer is the busiest season for Mikk and we were expecting a baby, we decided to spend our babymoon in all inclusive hotel by the beach in Crete island, relaxing and enjoying our last trip as a couple.

Meie jaoks kõige meeldejäävam oli väljasõit Santorini saarele. Ma olen alati vaadanud pilte Santorinist ja mõelnud, et kas tõesti saab seal nii ilus olla või on need pildid lihtsalt nii hästi töödeldud. Sinna jõudes pidin tõdema, et see on päris elus veel ilusam kui piltidel! Kõik on nii puhas ja (sõna otseses mõttes) valge. Linn ise on muidugi pisike, kannab nime Oia, sealt läheb läbi üks peatänav kus on palju restorane ja imekaunid igasugused butiigid ning suveniiri poed. Hotellid, mis selle mäe peal asuvad on muidugi miljonidollari vaadetega, kuid väga lähedal ning nähtaval kõikidele tuhandetele turistidele, kes sealt igapäevaselt mööda käivad. Kui sa ei ole veel Santorinis käinud, siis arvan, et peaksid selle plaani võtma sest see koht ei jäta kohe kindlasti mitte kedagi külmaks!

// The highlight of our trip was probably Santorini island. I’ve been going through pictures of Santorini and wondering if it’s really that beautiful or those pictures are professionally well edited. Well..I have to admit, it’s so much more beautiful in real life than in the photos! Everything is so clean and (literally) white! That beautiful town, called Oia is very tiny though, there’s one main street that goes through the town that has so many gorgeous little boutiques and souvenir shops. The hotels on the hill have a million dollar views, but they’re not very private. Thousands of tourists that walk by every day can easily see how you’re tanning by the pool on your balcony. If you haven’t been to Santorini I highly recommend you to add it to your list, cause I don’t think there’s a person who wouldn’t be amazed by this place!

Meile kui USA’s elavatele maitses seal maal toit muidugi eriti hästi! Sõime traditsionaalseid kreekapäraseid liharoogasid ja loomulikult ei puudunud menüüst ka Kreeka salat. Kuna minul oli tol hetkel rasedusnädalaid kusagil 20 siis alkoholi elamustest pidin loobuma, kuid Miku sõnul oli ka vein hoopis teise ning väga hea maitsega!

// I have to say, after living in the States for a while you really start appreciating good food. And Greece had great food! We ate traditional meat-based dishes and of course a lot of greek salad. Since I was about 20 weeks pregnant by then I had to stay away from alcohol but Mikk enjoyed some good wine and said it was something else- like really good!

Sellel reisil me ka teadvustasime enda raseduse sotsiaalmeedia kanalites. Ma mäletan kui ühel hommikul basseini ääres otsustasime, et okei, täna on see päev. Kirjutasime postituse valmis ja kumbki ei julgenud “postita” vajutada. Endale pole siiamaani kohale päris täpselt jõudnud mis toimub ja asja avalikustades saab järsku kõik ju kuidagi liiga reaalseks. Vastukaja oli muidugi väga toetav ja armas ning tegelikult oli palju kergem pärast olla, igat pilti lisades mõtlemata, et ega kõht kuidagi peale ei jää 😀

// I remember one morning by the pool when we decided that this is the day we’re going to announce our pregnancy on social media. We were done with writing the post but neither one of us was brave enough to click “send”. We were still getting used to the thought of having a baby so we felt like announcing it would just all of a sudden make it so much more real. The feedback was very supportive though, everyone was so happy for us and let’s be honest, it felt good- I didn’t have to worry about hiding my belly when taking pictures haha!

Ja muidugi selle reisi kõige eredam hetk – ettepanek! Lühidalt öeldes oli see lihtsalt nii armsalt ideaalne. Ainult meile kahele reserveeritud jaht, läbipaistev hele-sinine vesi kus ujusid muinasjutuliselt värvilised kalad, vaated mägedele, absoluutselt pilt-ilus päikeseloojang, maasikad ja puuviljavaagen ning kihisev šampanja. Nii nagu ma justkui puhken õide igakord kui seda õhtut meenutan, valdab mind suur õnnetunne kui enda sõrmust sõrmes vahtima jään.

// And the most memorable highlight of our trip- the proposal! Shortly said, it was just simply and so sweetly perfect! Yacht booked for just the two of us, light blue, clear water that had fish in different colors swimming in it, mountain views, absolutely breath-taking sunset, strawberries and fruit plate with bubbly champagne. Just like every time I’m thinking about that night, I get so overly filled with joy, I feel as excited every time I look at the ring on my finger.

Kreeka on ilus! Lisaks Santorinile külastasime me ka Kreeta kultuuri tutvustavat üritust, kus nägi Kreeta rahvatantse ning sai süüa traditsionaalset Kreeka sööki ja juua piiramatult suurtest puidust kanistritest tulevat veini. Hotellis sai veel hommikuti tehtud vesiaeroobikat, mis minule kui rasedale oli ideaalne, päikest nautisime palju, kuid meres vist kordagi ei ujunud, ainult basseinis. Ma olen üldiselt veekogude suhtes üsna pirtsakas. Ma armastan mere või ookeani ääres käia ja hindan kõrgelt veekogu lähedust, kuid ei viska ennast kuigi lihtsasti vette mis väga soolane, sügav või tormine.

// Greece is beautiful! We visited an event that was all about the culture of Crete island. There was a big show with dancers dancing their national dances, traditional Creek food and crazy amounts of unlimited wine! In the mornings at the hotel I used to take some water aerobics classes which worked perfectly for me since I was pregnant and we obviously did a lot of tanning and pool time but not as much swimming in the sea. I have to be honest, I’m pretty picky with water. I love going to the beach and having water near but I won’t throw myself in that easily when it’s too salty, deep or wild.

Kreekasse tahaksin ma kindlasti veel tulevikus minna ja teisigi ilusaid saari avastada. Kui sa oled käinud Kreekas ning oskad meile soovitada sealseid ilusaid kohti mida järgmiseks külastada võiksime, siis oleksin väga tänulik kui jagaksid neid minuga 🙂

// I’m definitely hoping to be able to go back to Greece and explore all the other beautiful islands of this wonderful country! If you know places in Greece you’ve been to that we should visit, I’d really appreciate if you’d share them with me 🙂

xx, – ByRaahel

ByRaahel

Author ByRaahel

More posts by ByRaahel

Join the discussion 2 Comments

• Janet Vavilov says:

Sain Su blogile alles praegu jälile ning väga lahe lugemine on- ääretult tubli oled! 🙂
    Ma soovitan Sul külastada Kreeka saartest ka Rhodost- üliilus saar hästi erinevate ja kihvtide vaatamisväärsustega! 🙂